ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ΝΟΜΟΥ
ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ΠΕΡΙΟΧΗΣ

Συνεργεία Αυτοκινήτων

αναλυτική παρουσίαση συνεργείων
όλες οι υπηρεσίες

Άρθρα

Υγραεριοκίνηση

Το υγραέριο (LPG) είναι καύσιμο φιλικό προς το περιβάλλον, γι’ αυτό και ονομάζεται και εναλλακτικά και ως “πράσινο καύσιμο”. Οι εκπομπές ρύπων ενός κινητήρα με υγραέριο είναι κατά πολύ μειωμένες σε σχέση με το πετρέλαιο και τη βενζίνη…

Το LPG συντελεί στην μείωση του φαινομένου του θερμοκηπίου και ελαττώνει σημαντικά την ρύπανση του περιβάλλοντος.

Δείτε μερικά στατιστικά παρακάτω :
Ελαττώνει κατά 60% το μονοξείδιο του άνθρακα (CO) σε σχέση με τη βενζίνη & 90% από το πετρέλαιο.
Ελαττώνει κατά 40% σε υδρογονάνθρακες (HC) σε σχέση με τη βενζίνη & 80% από το πετρέλαιο.
Ελαττώνει κατά 60% τα οξείδια του αζώτου (NOx) σε σχέση με τη βενζίνη & 60% από το πετρέλαιο.
Ελαττώνει κατά 10% το διοξείδιο του άνθρακα (CO2) σε σχέση με τη βενζίνη & 5% από το πετρέλαιο.
Ελαττώνει κατά 40% τα σωματίδια από το πετρέλαιο.

Γι αυτό και εμείς στη Igraeriokinisi lpg φροντίζουμε για το περιβαλλον, με την τελευταία λέξη της τεχνολογίας και τα κορυφαία συστήματα υγραεριοκίνησης 5ης γεννιάς.

Μύθος : “Εάν δεν υπάρχει αρκετός αέρας, και είναι βρώμικο το φίλτρο θα κάνει τον κινητήρα μας να καίει περισσότερο?!”

Η αλήθεια : Παλιά, όταν τα αυτοκίνητα είχαν καρμπυρατέρ, η αλλαγή φίλτρου αέρα ίσως θα μπορούσε να βοηθήσει. Σήμερα, όμως ο “εγκέφαλος” του αυτοκινήτου ψεκάζει ακριβώς την ποσότητα αερίου που χρειάζεται. Ένας μικρός περιορισμός της ροής του αέρα δεν θα κάνει τον κινητήρα να λειτουργήσει περισσότερο. Το φίλτρο του αέρα που χρησιμοποιείται σήμερα είναι αρκετά μεγάλος, και μπορεί να κρατήσει πολύ περισσότερη βρωμιά από παλαιότερα.. Τα σύγχρονα συστήματα εξαερισμού του στροφαλοθαλάμου, είναι πολύ λιγότερο επιρρεπείς σε βρωμιά από ό, τι στο παρελθόν.

Μύθος : “Αγορά Φυσικού Αερίου νωρίς το πρωί για περισσότερη ποσότητα?”

Η αλήθεια : Το αέριο καθώς ζεσταίνεται διαστέλλεται στη δεξαμενή και πιάνει περισσότερο χώρο, οπότε αν έχετε αγοράσει νωρίς το πρωί, που το αέριο ειναι πυκνότερο θα πάρετε περισσότερο. Αυτό ισχύει εν μέρει, η ποσότητα που μπορείτε να αποκτήσετε απο αυτό είναι σχεδόν αμελητέα.

Μύθος : “Γεμίστε τη δεξαμενή σας όταν είναι μισογεμάτη, ώστε να ελαχιστοποιήσετε την εξάτμιση του φυσικού αερίου και την απώλεια του.”

Η αλήθεια : Σύμφωνα με τα τελευταία τεχνικά και τεχνολογικά επιτεύγματα τα συστήματα καυσίμων και τα συστήματα των αυτοκινήτων έχουν σχεδόν εξαλείψει  την απώλεια εξάτμισης καυσίμων.

Μύθος : ” Η υγραεριοκίνηση θα μου δημιουργήσει φθορά στις βαλβίδες ή στην λίπανση του κινητήρα.”

Η αλήθεια : Σχετικά με τη φθορά του κινητήρα και την λίπανση ως αποτέλεσμα από την υγραεριοκίνηση που αναφέρονται σε διάφορα Sites και Forums θα πρέπει να τονιστεί ότι οι κινητήρες αν συντηρούνται σωστά δεν έχουν κανένα πρόβλημα με τις βαλβίδες ή την λίπανση του κινητήρα όταν το υγραέριο χρησιμοποιείται ως εναλλακτικό καύσιμο.
Επιπλέον, στο υγραέριο δεν περιέχεται μόλυβδος, οπότε οι κινητήρες που έχουν σχεδιαστεί για αμόλυβδη βενζίνη δεν έχουν προβλήματα φθοράς των βαλβίδων.

Μύθος : “Με το υγραέριο δημιουργείτε ξηρή καύση;”

Η αλήθεια : Δεν ισχύει αυτό, αφού έτσι κι αλλιώς (σχεδόν) όλοι καίμε στα αμάξια μας αμόλυβδη, δηλαδή καύσιμο που δεν έχει μόλυβδο. Επιπλέον το αέριο που βάζουμε στα πρατήρια περιέχει ειδικό λάδι για να λιπαίνει και τα μπεκ αλλά και να πλησιάζει την καύση της βενζίνης.

Μύθος : ” Έντονη μυρωδιά;”

Η αλήθεια : Δεν μυρίζει καθόλου ούτε στην καύση ούτε και στην καμπίνα αφού γίνεται τέλεια καύση!!

Μύθος : “Υπάρχει κίνδυνος έκρηξης;”
Η αλήθεια : Σύμφωνα με τους κατασκευαστές αυτοκινήτων με βενζίνη ο κίνδυνος έκρηξης με την βενζίνης είναι 47 με 58% ενώ με υγραέριο πέφτει στο 8%.
( Εξήγηση : Το σύστημα έχει relief valve και όταν αυξηθεί η πίεση στην μπουκάλα τότε το απομονώνει και δεν επιτρέπει να ανέβει πάνω από ορισμένα Bar, αν καταλάβει δε διαρροή κόβει την παροχή από την ηλεκτροβάνα.



 
Αναζήτηση Περιοχών
Επαγγελματικές Κατηγορίες